Zaista ne možemo da se ljutimo na Rihannu zbog činjenice da ne snima muziku. Da, nedostaje nam njen glas u pesmama, ali glas koji diže protiv nepravednosti i način na koji se bori za bolje sutra možda je u ovom trenutku najbitniji.
I dok će mnogi pomisliti – kakve veze ima industrija lepote sa borbom za bolje sutra, zaustavićemo vas odmah. Da, ima – RiRi je upravo lansirala beauty brend FENTY SKIN koji se od ostalih razlikuje na toliko nivoa.
„Fenty Skin je moja vizija kulture negovanja. Želela sam da proizvedem proizvode koji zaista rade, koji su laki za korišćenje i koje svako može da koristi,“ rekla je Rihanna pre lansiranja.
Inkluzivnost je i ovoga puta bila ideja vodilja, kao što je to slučaj i sa makeup proizvodima, što znači da njene proizvode može da koristite bez obzira na pol, rasu ili tip kože.
Pored toga, sva pakovanja su reciklirana, a neke, poput tonera, možete da punite više puta, čime dodatno štitite prirodu.
Lepota u 3 koraka
Rihanna je rešila da negu kože pojednostavi, a najviše je ponosna na trio za negu kože, koji se sastoji od čistača za lice, tonirajućeg seruma (debele vode) i hidrirajuće kreme sa SPF 30 faktorom za zaštitu. Na ovaj korak se odlučila jer je smatrala da je nega danas toliko komplikovana – a ne mora da bude.