Generacija Z nastavlja da dominira aplikacijom TikTok, koju Instagram pokušava da pokrade sa razlogom. Ove godine, magazin Forbes je prvi put odlučio da sastavi listu najplaćenijih influensera i ako je suditi po njoj, čini se da su brendovi i kompanije spremni da odreše kesu na globalnom nivou, ne bi li reklamirali proizvod kod neke TikTok zvezde.
Uredništvo magazina naglasilo je da je analizirao samo one influenseri koji su nastali na TikToku, ali ne i ostale poznate ličnosti koje imaju mnogo pratilaca na ovoj mreži.
Istraživanje je zasnovano na zaradi koju su ostvarili između 30. juna 2019. godine i 30. juna 2020. godine, ali i kroz razgovore sa zvezdama, njihovim timovima i investitorima.
Addison Rae – 5 miliona dolara
Prema Forbesu, 19-godišnja TikTok zvezda u prethodnih godinu dana zaradila je oko 5 miliona dolara. To što ima mnogo pratilaca osiguralo joj je sponzorstva kompanija poput Fashion Nove, Reeboka i American Eagla, a pomoglo joj je i da predstavi sopstvenu kolekciju šminke, ITEM Beauty.
Charli D’Amelio – 4 miliona
Sa skoro 77 miliona pratilaca, 16-godišnja devojka je svojim plesom stigla do titule najpopularnije korisnice TikToka. Za 12 meseci, koliko ima nalog, uspela je da dobije ugovore sa kompanijama Hollister i Morphe Cosmetics, a glumila je i u Super Bowl reklami za humus Sabra.
Dixie D’Amelio – 2,9 miliona
Na trećem mestu je Charlina sestra Dixie – a čini se da njih dve dolaze u paketu zajedno. 18-godišnja devojka pojavljuje se u većini kampanja u kojima je i njena, ali je rešila da se okuša u pevanju, pa njen prvi singl Be Happy, na youtubu ima već 61 milion pregleda.
Loren Gray – 2,6 miliona
Iako Loren Gray nije nova u svetu društvenih mreža, njena baza fanova proširila se zahvaljujući TikToku. Ona je 2018. godine potpisala ugovor sa izdavačkom kućom Virgin Records, a zahvaljujući kampanjama sa brendovima Revlon, Skechers, Burger King i Hyundai, prošle godine je inkasirala 2,6 miliona.
Josh Richards – 1,5 miliona
Forbes opisuje Josha kao dežurnog „zavodnika i lošeg momka TikToka“, no on je u poslednjih godinu dana zaradio milion i po dolara zahvaljujući partnerskim kampanjama, youtube kanalu, ali i biznisima koje je pokrenuo: on ima agenciju za influensere TalentX, kompaniju pića Ani Energy i direktor je za strategiju aplikacije Triller, koja se takmiči za TikTokom.
Michael Le – 1,2 milion
U razgovoru za magazin Forbes, Michael je istakao da mu je cilj da bude „najbolji influenser na TikToku“, navodeći da on zna kako da natera ljude da ne ostavljaju telefon iz ruke. Svoj prvi milion i još 200 hiljada preko zaradio je zahvaljujući unosnom ugovoru sa kompanijom za energetska pića Bang.
Spencer X – 1,2 miliona
Više od 40 miliona TikTok korisnika je opsednuto beatbox videima koji ovaj momak pravi, a njegov talenat su prepoznale i kompanije Oreo, Chipotle i Sony, koje su doprinele njegovoj zaradi.