Selena Gomez u novom intervjuu za magazin Billboard govorila je o uspešnoj godini koja je iza nje.
Uprkos pandemiji korona virusa, pop zvezda, preduzetnica i glumica uspela je da izvuče najbolje iz svega. Vratila se na muzičku scenu albumom Rare, bila je zvezda emisije o kulinarstvu Selena + Chef i lansirala kolekciju šminke Rare Beauty.
Iako je u fokusu članka marketing i tim koji radi za Selenu, ona je govorila i o muzici, pre svega o saradnji sa grupom BLACKPINK na pesmi Ice Cream, koja je debitovala na 13. poziciji Hot 100 liste.
„BLACKPINK su sjajna grupa, album im je odličan i mislila sam da bi bilo zabavno da uđem u tako drugačiji svet, tako da nisam mnogo razmišljala da li da snimam sa njima,“ iskrena je Selena.
„Singl je bio sasvim drugačiji od svega što sam snimila, ali to je i bila poenta. Sama ideja da snimim nešto sa ženskom grupom koja dominira, da njihovu kulturu donesem na američko podneblje – i obrnuto – činilo mi se savršenim,“ objasnila je.
Singl nije bio uspešan samo na top-listama, već i sa marketinške strane: brend sladoleda Serendipity, koji je u Seleninom suvlasništvu predstavio je specijalan ukus sladoleda, inspirisan numerom, dok su kamioni sa sladoledom vozili širom Los Anđelesa i promovisali pesmu i delili sladoled.