Mnogi su se iznenadili kada je pre bezmalo dva meseca sa svih striming platformi uklonjena pesma Promašaj Bojane Vunturišević. Iako se po kuloarima šuškalo da je za to krivac Tin Drum Music, odnosno Slobodan Nešović Loka, inače poznat i po fizičkom sukobu sa Rastom, tek je danas zvanično objašnjeno šta se dešava iza kulisa.
Bojana se javnosti obratila putem Instagrama, gde je objasnila zbog čega je njena pesma, ali i pesme koje je pisala za druge izvođače nestala sa interneta.
„Već dva meseca suočavam se sa specifičnim oblikom cenzure koja dolazi od strane firme ”Tin Drum Music“, koja bi trebalo da zastupa moja autorska prava, a čitav slučaj dešava se pod dirigentskom palicom Slobodana Nešovića Loke, čoveka koji je odavno poznat mojim kolegama, i to najvećim delom ne po dobru. Lokina firma TDM je jednim klikom izbrisala nešto u šta sam uložila ogroman napor i finansije da se realizuje, bez da su me obavestili ili kontaktirali i na bilo koji način pokušali da reše problem, ako ga je uopšte bilo. Dok oni, pak, nisu uložili ni sekund svog vremena, kao ni dinar svog budžeta u stvaranje nečega što brišu,“ napisala je u objavi na Instagramu.
„Ista firma sa streaming platformi skinula je pesmu „Mili mili“ koju izvodi Sara Jo, a za koju sam potpisana kao jedan od tri tekstopisca, i time nanela štetu celom autorskom timu koji je učestvovao u stvaranju ovog hita, i potencijalno mi pokvarila dalju saradnju sa njima.“
Ona je potom na Instagram pričama objasnila o čemu je reč.
„Ova, sujetom aktivirana akcija, usledila je nakon intervjua u kom sam pomenula gore navedenu osobu, njegove firme i moje iskustvo sa istim, a da pri tom nisam rekla ništa loše, niti uvredljivo. Gotovo svi koji su bili uključeni u moje aktivnosti poslednja 2 meseca, završili su sa tužbama i ucenama od strane TDM, koji pri tom tokom 2,5 godine našeg odnosa nisu doneli ni jedan posao u moje ruke, već su samo odvajalo svoje procente od moje zarade. I sada, kada sam se konačno okružila ljudima koji su mi pomogli da ponovo objavljujem svoju muziku i stvaram za druge izvođače, TDM me je vratio na fabrička podešavanja i kroz seriju poteza mi jasno dao do znanja da mi neće dozvoliti da radim išta ako oni ne dobiju svoju izmišljenu krišku hleba preko pogače koju sama mesim i pečem.“
„Ugovori koje sam potpisala su mi bili predstavljeni kao nešto potpuno drugo, dozvolila sam da pod pritiskom potpišem sve što mi je gurnuto na sto i ubrzo zažalila, jer sad firma koja ima procenat o emitovanja i korišćenja mojih dela mi ne dozvoljava da stvaram ista. Kraj vica,“ nastavila je.
„Ovim potezom TDM me je apsolutno onemogućio da stvaram sada i u budućnosti, da radim, privređujem i napredujem. Obeležio me je kao toksičnu osobu čije učestvovanje u projektima podrazumeva tužbe, skidanje pesama sa interneta i još razne probleme koje ne razumem. Vrlo svesno stavili su me u ponižavajući i podređeni položaj. Mejlovima koji su pisani u agresivnom tonalitetu me zastrašuju i ucenjuju. Iznuđuju novac meni, mojim sponzorima, saradnicima… Temeljno mi uništavaju karijeru predstavljajući se kao zaštitnici i nosioci mojih prava, pri tom ne obaveštavajući izvornog nosioca prava, tj. mene o svojim postpcima i daljim namerama.“
„Dva meseca unazad nada mnom se sporovid ekonomsko nasilje o kojem osećam dužnost i potrebu da progovorim, vrlo svesna posledica svega ovoga, jer se suočavam sa titanima koji najviše vremena provode po sudovima i na taj način „doprinose razvoju“ muzičke industrije u Srbiji. Danas, juče i sutra ja ču biti uplašena, jer moja stvarnost izgleda ovako: ja stvaram, ulažem i privređujem, a druga strana samo cedi plodove mog rada, pozivajući se na ugovor koji je i dalje na snazi i koji im to „dozvoljava.““
„Ja nisam velika pravna sila, niti neko ko ume da se bavi ovakvim stvarima na brutalan način kakve one zahtevaju, tako da postoje velike šanse da se više neću ni baviti ovim poslom. Onemogućena sam da stvaram i živim, a stres koji mi sve ovo donosi utiče na moje zdravlje i odnose sa ljudima koje volim. Dovoljno je teško biti ženski autor/izvođač u poslu u kom dominiraju muškarci i bez ovakvih problema, a sa ovakvim problemima je skoro pa besmisleno. Znam da ima još mnogo izvođača i autora koji su prošli rkoz iste i slične probleme sa navedenim kompanijama i ako ništa drugo, želim da znaju da i ja nažalost porlazim kroz iste probleme, umesto da se bavim svojim poslom i da rastem kao izvođač i autor. Ako više ne čujete ni jednu pesmu od mene, sada znate šta je za to razlog.“