Novi spot Selene Gomez podelio je njenu publiku zbog bizarne i horor priče, ali su se zato svi Selenatori udružili nakon što su shvatili da velike društvene mreže i servisi za strimovanje pokušavaju da sabotiraju njen novi singl.
Ljudi koji se bave statistikom i brojkama na društvenim mrežama, primetili su da Fetish ima mnogu manju popularnost nego što je očekivano, i mnogo bitnije, nego što to zaslužuje. Jedan od razloga jeste i bojkot društvenih mreža, koje žele da svoje platforme prilagode i mađoj publici. Počnimo od toga da je sama reč fetiš zabranjena na velikim društvenim mrežama kao sto su Instagram i Facebook, što znači da pesma ne može da se nađe na trending listi.
Youtube sa druge strane već par meseci pokušava da smanji jezive klipove na svojoj platformi. Brojni strani jutuberi koji snimaju horor klipove već mesecima ne dobijaju nikakvu zaradu od YouTuba (više o tome možete saznati u klipu ispod), pa fanovi smatraju da je to razlog zbog kojeg ne forsiraju novi Selenin spot kao što to inače rade. Njen video dobija mnogo manje pregleda nego što bi to trebalo.
“Znači YouTube želi da mi kaže da je video koji je dobio preko 400.000 pregleda za samo 22 minuta, dobio samo 600.000 pregleda u poslednjih 7 sati?“, istakao je jedan zabrinut fan.
Bojkotu su se pridružili i iTunes i Spotify. Zbog ‘malog’ baga pesma nije bila dostupna za kupovinu na iTunesu, a pevačicin profil na Spotifyju je bio hakovan pa je umesto njene pesme, servis strimovao pesmu sa albuma Storm od pevačice Jenny Duncan.
Nismo sigurni da li je sve ovo jedana velika tehnička greška na svim društvenim mrežama i servisima za strimovanje, ili neko zaista želi da sabotira mladu pevačicu, ali jedno je sigurno – Sel to nije zaslužila. Na YouTubu i ostalim platformama sigurno možete pronaći jezivije i provokativnije spotove.