Iako je danas teško biti originalan, jer je većina stvari već napravljena, izvođači se na različite načine dovijaju ne bi li „izmislili toplu vodu“.
Oštrom oku fanova pop muzike nije promaklo da je Camila Cabello inspiraciju za dizajn novog albuma, nastupe ali i numere, potražila u radi svojih koleginica i kolega.
Rihanna, Caroline Polachek, Louis Tomlinson, Bebe Rexha, Christina Aguilera, Halsey, Madonna, Marina and the Diamonds samo su neki od umetnika koje je Camila navodno pokrala – a tviteraši su pripremili i dokaze.
Sa jedne strane, Camila je nastupom za pesmu Cry for Me u SNL-u odala počast Madonninom čuvenom nastupu za Vogue, ali na neke sličnosti prosto ne možemo da zatvorimo oči.
Pogledajte ih u nastavku. Da li je Camila zaista pokrala koleginice?
the similarity between the intro of karma by marina + liar by camila https://t.co/zpgTVMJSog
— hailey (@hahlys) December 7, 2019
manic beanie by halsey + romance beanie by camila cabello pic.twitter.com/J1003v9fti
— hailey (@hahlys) December 7, 2019
back to you by louis tomlinson & bebe rexha + feel it twice by camila cabellohttps://t.co/Z6gBuK9CMx
— hailey (@hahlys) December 7, 2019
https://twitter.com/malibunightz/status/1203488808173522946
madonna performing vogue at the 1990 vma’s + camila cabello performing cry for me on SNL pic.twitter.com/LX6x9clhJ0
— hailey (@hahlys) December 8, 2019
oh my gosh i meant angelus *** room
— hailey (@hahlys) December 8, 2019
lana del rey’s ‘ride’ monologue + camila cabello’s ‘what do i know about love?’ monologue pic.twitter.com/adr79mduHj
— hailey (@hahlys) December 8, 2019
https://twitter.com/malibunightz/status/1203777430932086786
hfk acknowledgment page from the vinyl record + romance reviews pic.twitter.com/nl6BCppAM4
— hailey (@hahlys) December 8, 2019
beyoncé’s made in america festival monologue (2015) + camila cabello’s reputation tour monologue (2018) https://t.co/5IwhkwbO9w
— hailey (@hahlys) December 9, 2019
Oglasila se i muzičarka Caroline Polachek, koja je stala u odbranu Camile. „Za sličnost između fotografija ne treba da krivimo pop zvezdu ili izdavačku kuću, već kreativne direktore koji nemaju vremena ili se fokusiraju na krađu,“ odgovorila je ona jednom korisniku Twittera.
https://twitter.com/carolineplz/status/1203434550363217920