Despacito je trenutno najveći hit na celom svetu. Justin Bieber je i te kako zaslužan za ovaj uspeh, jer je remix verzija daleko slušanija od originala. Spotify je želeo da napravi reklamu posvećenu njemu i uspehu ovog latino hita, ali su to uradili na potpuno pogrešan način.
Naime, Spotify je napravio plakat nazivajući Biebsa latino kraljem. Justin možda peva u najuspešnijoj latino pesmi u poslednjih 20 godina, ali nazvati ga latino kraljem je za mnoge preterivanje i uvreda za latino kulturu. Pre svega zato što je Biebs Kanađanin, ali i zato što ima samo jednu pesmu u kojoj peva na španskom, kojoj ne zna tekst i koju odbija da peva na uživo nastupima.
Ubrzo su se na internetu pojavile oštre kritike na račun Spotifyja i Biebera, pa je ovaj servis za strimovanje bio primoran da objavi javno izvinjenje i da povuče reklamu.
„Imali smo kreativnu ideju da uključimo Justina Biebera u našoj reklami kako bi slavili uspeh Despacita, kao ključni momenat u ovom muzičkom žanru. Shvatili smo da je reklama mogla da se protumači kao provokacija za jednu celu kulturu, pa smo je povukli“, pisalo je u objavi.
Niko ne može da se ne složi sa činjenicom da je Despacito najveći latino hit, ali šta vi mislite, da li su zaista preterali kada su rekli da je Biebs latino kralj.