Koliko puta ste obrisali neku objavu samo zato što nije imala dovoljno lajkova? Čelnici Facebooka znaju koliko su njihovi korisnici opsednuti lajkovima i popularnošću na društvenim mrežama i žele da rade na tome.
Palac gore i ostali emodžiji koje je Facebook uveo za iskazivanje emocija postali su simboli kojima su mladi opterećeni. Ono što je zamišljeno kao zabavno deljenje sadržaja i komunikacija s prijateljima za mnoge je izgubilo smisao, pa Marc Zuckerberg i ekipa na sve načine pokušavaju da odvrate ljude od deljenja popularnog sadržaja i pokušavaju da ih nauče „pravim vrednostima.“
Zbog toga su nedavno počela testiranja ukidanja lajkova na Instagramu, što je naišlo na loš odjek među influenserima, a sličan test sada stiže i na Facebook. Da li to palac gore ide u istoriju?
Facebook je potvrdio da razmišljaju o testiranju skrivanja lajkova, no nije poznato kada bi taj test mogao početi i na kojim tržištima. Iako iz Facebooka nisu do sada komentarisalikoliko su zadovoljni sa sličnim testom koji rade na Instagramu, na TechCruncheu napominju kako su povećali broj tržišta na kojima je lajk skriven, što dovodi do zaključka da je taj potez delotvoran i da ga korisnici prihvataju.
Ako do toga zaista dođe, korisnici će, kao i na Instagramu, i dalje moći da lajkuju objave, fotografije i videe, ali se brojka neće se prikazivati javno, već će biti vidljiva samo vlasniku profila koji je objavio sadržaj, dok će ostali korisnici videti imena nekih od prijatelja koji su ostavili lajk.