Samo par dana nakon stravičnog ubistva mladog repera XXXTentaciona, njegova izdavačka kuća je odlučila da objavio spot za njegov najveći hit Sad i to na dan njegove sahrane.
U spotu možete videti mladog muzičara kako posećuje sopstvenu sahranu, tj. kako gleda svoje mrtvo telo u kovčegu. Spot je napravio pravu polemiku na internetu. Dok jedni smatraju da je ovo odličan način da se mu se oda počast, drugi se slažu da je idavačka kuća trebalo da sačeka još koju nedelju pre nego što objavi spot i da su ovako poslali poruku da misle samo na profit.
Ipak, ovaj tajming je definitivno urodio plodom, jer je spot u trending listama u državama širom planete. Video je u prvih 24 sata pregledana preko 20 miliona puta, što ga čini drugim najbrže odgledanim spotom 2018. godine za sada (prvo mesto su zauzeli BTS sa pesmom Fake Love). On je ovom cifrom uspeo da obori i rekorde mnogo većih i poznatijih zvezda, kao što su Drake, Jay Z, Kanye West, Beyonce, Nicki Minaj, ali i Selena Gomez, Ed Sheeran, Ariana Grande, Shawn Mendes i mnnogi drugi. Ispred njega se nalaze samo Taylor Swift, Psy, BTS, Nicky Jam, Adele, Miley Cyrus i Luis Fonsi.