Selena Gomez više nije najuticajnija osoba na društvenim mrežama

Selena Gomez više nije najuticajnija osoba na društvenim mrežama

(foto: GQ)
(foto: Beat Magazine)

Iako Selena Gomez i dalje ima najviše pratioca na Instagramu, to ne znači da je najuticajnija osoba na društvenim mrežama. Štaviše, tu titulu joj je preuzela niko drugi do kraljice Beyonce.

Ovu titulu je dobila kada je na Instagramu objavila da očekuje blizance. Ubrzo je prestigla i Selenin rekord za najlajkovaniju fotografiju, i postala prva osoba koja ima preko 10 miliona lajkova na ovoj društvenoj mreži.

Prema statistikama D’Marie Analytics vrednost jedne objave koju Bey postavi na društvene mreže jeste preko milion dolara, dok se vrednost Selenine objave procenjuje na oko 775.000 dolara.

(foto: D’Marie Analytics)

Od 1. januara ove godine, Bey svakog dana dobija oko 98.077 novih pratioca na svim društvenim platformama. Zato nas ne bi čudilo kada bi uskoro postala najpopularnija osoba na svim društvenim mrežama.

E-mail je možda passe, ali o našim pričama možeš da pričaš i na TikToku. Prijavi se.

Prijavi se

Ne sećaš se lozinke?

Ne sećaš se lozinke?

Unesi informacije o nalogu i poslaćemo ti link za resetovanje lozinke na email.

Link za promenu lozinke je istekao

Prijava

Polisa privatnosti

To use social login you have to agree with the storage and handling of your data by this website.

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.