Zbog nedavnih skandala Snapchat i Facebook se trenutno nalaze na vrhu najomraženijih društvenih mreža. A od kada je skandalozna reklama Rihanne i Chrisa Browna objavljena na Snapu, ova društvena mreža na sve moguće načine pokušava da popravi svoj ugled. Nakon što su pustili par vrlo cool opcija, odlučili su i da isprozivaju svoje konkurente. U ovom slučaju Facebook.
Kao što možda već znate, Facebook se nedavno našao na udaru kada je otkriveno da su objavili privatne informacije svojih korisnika kako bi uticali na glasanje za predsedničke izborbore u Americi. Korisnici su tada masovno počeli da brišu svoje profile, a Snap je odlučio da iskoristi taj skandal i napravi šalu od toga.
Za 1. mart korisnici Snapa su dobili novi filter kojim deluje kao da ste objavili fotografiju na Facebooku. Ispod piše da su fotografiju lajkovali vaša mama, bot i još 2 druge osobe. Posebno je zanimljivo to što je sve napisano ćirilicom, kao asocijaciju na ruske botove koji su uticali na glasanje 2016. godine.
I dok je jedna grupa korisnika smatra da je Snap preterao sa ovom šalom, naročito jer se i oni trenutno nalaze u lošoj situaciji, drugi smatraju da je ova šala bila jako smešna i da je Facebook zaslužio.
Šta vi mislite?