Snapchat je nekada važio za najpopularniju društvenu mrežu, ali nakon što su Instagram, Facebook, pa čak i YouTube iskopirali ideju o objavama koje traju samo 24 sata, njihova popularnost drastično opada. A nakon što su objavili uvredljivu objavu o Rihanni i Chrisu Brownu, mnogi su sigurni da je kraj ove aplikacije bliži nego ikada.
Naime, Snap je objavio reklamu igrice Would You Rather u kojoj su korisnici mogli da biraju da li bi radije ošamarili Rihannu ili udarili Chrisa Browna. Ako uzmemo u obzir incident koji se desio 2009. godine, onda svi znamo zbog čega je ova objava neprimerena. Mnogi korisnici su bili besni jer je Snap dozvolio ovu reklamu, ali niko nije imao burniju reakciju od same Rihanne.
Ona se oglasila na Insta Storyju gde je optužila Snapchat da je ovom objavom ismejao ne samo nju, već sve druge žene, muškarce i decu koji su žrtve porodičnog nasilja.
Kako je jedna od najpopularnijih pevačica na svetu, ova objava je imala veliki uticaj na sve njene fanove, koji su momentalno obrisali aplikaciju sa svojih telefona. A prema statistikama, Snap je zbog toga izgubio čak 800 miliona dolara!
https://twitter.com/sheree_breezy12/status/973589318928347137?ref_src=twsrc%5Etfw&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.slobodna-bosna.ba%2Fvijest%2F75505%2Frihanna_ih_kostala_chitavo_bogatstvo_zbog_uvredljive_reklame_snapchat_izgubio_800_miliona_dolara.html