Uložio 7 miliona dolara: Da li je nastup The Weeknda na Superbowlu vredeo toliko?

Uložio 7 miliona dolara: Da li je nastup The Weeknda na Superbowlu vredeo toliko?

The Weeknd

Nakon što su prošle godine Jennifer Lopez i Shakira oduševile publiku svojim nastupom na poluvremenu Superbowla, ove godine za taj spektakl se pobrinuo pevač The Weeknd, koji je u pratnji plesača izveo niz svojih hitova, među kojima su i pesme „Blinding Lights“, „Starboy“ i „Can’t Feel My Face“.

30-godišnji pevač nije želeo da ga organizatori Superbowla plate za njegov nastup, te je sam uložio neverovatnih sedam miliona američkih dolara u 13 minuta svog performansa, piše “Men’s Health”.

Iako je ova vest mnoge šokirala, to i nije tako neuobičajeno. J Lo i Shakira prošle godine su takođe pristale na isti dogovor, a o tome je za “Forbes” govorio Mark Genis, predsednik konsultantske kompanije “Sportscorp”.

“Spremni su da nastupaju besplatno, pa čak i da subvencionišu troškove proizvodnje putem svoje izdavačke kuće ili promotera koncerata. Čak i najveća imena moraju neprestano da se promovišu. Šou na poluvremenu Superbowla idealna je prilika za to”, objasnio je.

Uz The Weeknda su pažnju privukli i plesači, čije su glave bile omotane u zavoje.

“Zavoj za glavu je parodija na apsurdnu kulturu holivudske slavne osobe i ljude koji manipulišu sobom iz površnih razloga kako bi udovoljili drugima”, rekao je pevač.

Ipak, fanovi nisu bili oduševljeni njegovim nastupom, pa su komentari na twitteru prilično oštri.

E-mail je možda passe, ali o našim pričama možeš da pričaš i na TikToku. Prijavi se.

Prijavi se

Ne sećaš se lozinke?

Ne sećaš se lozinke?

Unesi informacije o nalogu i poslaćemo ti link za resetovanje lozinke na email.

Link za promenu lozinke je istekao

Prijava

Polisa privatnosti

To use social login you have to agree with the storage and handling of your data by this website.

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.