Kim Kardashian se možda ne dopada svima, ali njene marketinške metode su neprikosnovene – a to znaju i domaće blogerke.
Zorana Jovanović Zorannah poslednja je u nizu srpskih influenserki koje su inspiraciju za promociju sopstvenih proizvoda pronašle u američkoj preduzetnici.
U svrhu promocije novog parfema, Zorannah je rešila da ga upakuje u veliko čokoladno srce, a prijateljima i saradnicima sa Instagrama poslala ga je zajedno sa čekićem koji služi za razbijanje srca.
Simpatično, slatko i kreativno, priznaćete. Naravno, da to pre dve godine nje nije uradila Kim Kardashian.
Kim je tada promovisala limitiranu seriju parfema pod nazivom BAE, a bočice je upakovane u čokoladno srce, zajedno sa čekićem poslala prijateljima i neprijateljima.
https://twitter.com/ParisHilton/status/959159564598996992
Znajući da tim Kim Kardashian prati rad domaćih blogera, samo je pitanje trenutka kada je se Zorannah naći u posebnoj sekciji na Kardashian sajtu.
Podsetimo, Kim Kardashian tužila je nekoliko „fast fashion“ modnih brendova, nakon što su iskopirali njene stajlinge i prodavali ih po sniženim cenama na Instagramu.